U nagradnom natječaju 'Ti kreiraš' tražila se nova, moderna i praktična poslovna odjeća za zaposlenike tvrtke A1 Hrvatska. Među 47 pristiglih prijava odabrano je dizajnersko rješenje poznatog i uglednog dizajnera Roberta Severa
Powered by:
Hrvatski dizajner Robert Sever prije nekoliko mjeseci prijavio se na kreativni nagradni natječaj ‘Ti kreiraš‘, koji je pokrenula tvrtka A1 Hrvatska. Za prijavu je bilo potrebno priložiti svoje dizajnersko rješenje za novu poslovnu odjeću zaposlenika prodajnih centara A1 Hrvatska. Robert je ušao u finale natječaja s dizajnericama Nives Dravinec i Sarom Lončarić, ali njegov dizajn na kraju su odabrali kao pobjednički. Novu poslovnu odjeću s potpisom Roberta Severa šivala je tvrtka Naftalina u Zagrebu, a zaposlenici je već sa zadovoljstvom nose. Pobjedniku natječaja pripala je i novčana nagrada od 20.000 kuna.
Robert je osmislio modularno rješenje koje se može lako transformirati u skladu s godišnjim dobima – dodavanjem ili oduzimanjem nekog elementa, a osobe koje nose ovu poslovnu odjeću osjećaju se potpuno slobodno i nesputano.
Uniformu za zaposlenike i zaposlenice prodajnih poslovnica A1 Hrvatska čine traper košulja i jednostavne hlače. Prepoznatljivost brenda je u svakom odjevnom komadu naglašena crvenim linijama i crvenim gumbima. Ono što ženske uniforme razlikuje od muških je trodijelna struktura. Uz košulju od trapera i klasične tri četvrtine duge hlače, koje savršeno prate liniju tijela, Robert je dodao prsluk koji je vrlo dobra nadopuna za jesenske i zimske dane.
– Odjeća uvijek mora biti funkcionalna i praktična, a ako je riječ o brandu koji je afirmiran kao A1 Hrvatska, onda cijeli vizual mora biti na visokom nivou. Zadržao sam klasične elemente kao što su košulja i hlače, koji su sami po sebi praktični, a s dodatnim elementima uniforme lako funkcioniraju na različitim temperaturama i u različitim godišnjim dobima. U ženskom outfitu dodan je blejzer, koji se može nositi na košulju ili zasebno, što daje posebnu dinamiku cijelom rješenju – objašnjava Robert.
– Dodatno mi je drago što se ovom prilikom dogodilo spajanje dizajna i tekstilne industrije, što, po mojem mišljenju, u Hrvatskoj jako nedostaje, ili se događa prerijetko. Bilo bi mi drago da ovakvih projekata i suradnji bude još više u što skorijoj budućnosti – dodaje Robert.
Tvrtka Naftalina u Zagrebu posluje već gotovo 40 godina i, iako je počela kao mala obrtnička radionica davne 1983. godine, razvila se u jednu od vodećih industrija u Hrvatskoj u području tekstila. Danas proizvodi službenu, ugostiteljsku, medicinsku i radnu odjeće te tekstilnu galanteriju za mnoge domaće i svjetske komitente. Kao društveno odgovorna kompanija, A1 Hrvatska pokretanjem ovog natječaja nastojala je pridonijeti poslovanju tekstilne industrije u Hrvatskoj te je Naftalina za njih bila savršen izbor za suradnju.
– Mi smo zaista oduševljeni cijelom suradnjom, kako s A1 profesionalcima unutar njihova tima, tako i s našim dizajnerima i kreativcima koji su ponudili stvarno super rješenja. I oduševljena sam njihovim talentima. Ovo je veliki iskorak na tržištu i velika stvar za tekstilnu industriju i firmu kao što je Naftalina. Također za hrvatski dizajn jer su i mladi dizajneri dobili priliku ponuditi svoja rješenja – govori Matea Pirić, direktorica marketinga u tvrtki Naftalina.
Stručni žiri, u kojem su, između ostalih, sudjelovali i zaposlenici iz A1 dućana, koji će novu odjeću nositi, te su mogli dati komentare „iz prve ruke“, pomno je pregledao svaku pristiglu prijavu i prijedlog dizajna. Vrednujući kreativnost, atraktivnost i praktičnost, žiri se odlučio za rješenja Nives Dravinec, Sare Lončarić i Roberta Severa kao najprimjerenija aktualnim potrebama zaposlenika kompanije A1 Hrvatska.
Troje odabranih dizajnera sa stručnjacima za tekstil, konstruktorima, krojačima i šivačima tvrtke Naftalina tijekom ljeta razrađivali su prototipe predloženog dizajna te izradili ogledne primjerke svakog od predložena tri rješenja. Prodajna savjetnica Nikolina Vratić kao jedna od članica žirija zastupala je želje svojih kolega u donošenju odluke. Kaže kako je zaposlenicima bilo najvažnije da im nova poslovna odjeća bude praktična, udobna, lako održiva i na kraju krajeva lijepa. Upravo to ponudio je Robertov dizajn.
– Bilo mi je teško odlučiti se za jedan model jer je bilo mnogo vrlo dobrih rješenja koja su ponudili naši dizajneri. No uistinu mi se svidjela modularnost koju je primijenio Robert kako bismo u svako doba godine bili primjereno odjeveni, ali i način na koji je istaknuo našu ženstvenost – govori Nikolina.
Kao društveno odgovorna tvrtka koja nastoji prepoznati probleme zajednice, u ovom slučaju probleme u modnoj i tekstilnoj industriji u Hrvatskoj, A1 Hrvatska pronašla je kreativno rješenje. “Ti kreiraš” bio je nagradni natječaj u kojem su željeli dati priliku i dodatni poticaj upravo onima koji su zaposleni u navedenim sektorima. Cijeli je natječaj odrađen u sklopu njihovog šireg programa Čini pravu stvar, kojim nastoje na odgovoran i poticajan način pridonijeti boljitku zajednice.
– Dva najvažnija zadatka su nam briga o našim zaposlenicima i zajednici u kojoj poslujemo. I u ovom vremenu ubrzanog tehnološkog napretka A1 Hrvatska ostaje tvrtka koja promiče društveno odgovorno poslovanje te svakim svojim korakom nastojimo pridonijeti boljitku zajednice u kojoj djelujemo. Natječajem za novu radnu odjeću željeli smo podržati hrvatski dizajn i tekstilnu industriju, ponajprije obrte i male tvrtke, ali i pokazati brigu prema svojim zaposlenicima, koji su ključ našeg uspjeha. Natječaj je bio namijenjen prvenstveno dizajnerima koji spadaju u grupu malih poduzetnika (SoHo), čiji su biznisi podosta pogođeni aktualnom pandemijom. Zato smo im željeli dati priliku da postanu dio jedne velike priče – objašnjava Jasmina Alijagić, stručnjakinja za brend strategiju u A1 Hrvatska.
Uz društvenu, A1 Hrvatska osjeća ekološku odgovornost, pa je tako zelena etiketa ugrađena u svaki njihov projekt, ali i cjelokupno poslovanje. Nova uniforma simbolizira njihov pogled u budućnost na krilima domaće kreativnosti i inovativnosti, domaćeg dizajna i hrvatske proizvodnje.
A1 HRVATSKA NAGRADNI NATJEČAJ
Kao društveno odgovorna kompanija, A1 Hrvatska natječajem “Ti kreiraš” želi dati poticaj poslovanju malih i srednjih poduzeća podržavajući hrvatski dizajn i tekstilnu industriju te omogućiti im da pokažu kakva se kreativna snaga krije u njihovim ateljeima. U sklopu svog programa održivosti Čini pravu stvar, A1 Hrvatska ovim natječajem promiče i ekološki i društveno prihvatljivije, učinkovitije i održivije načine rada i života pomaganjem zajednici, ali i pokazivanjem brige prema zaposlenicima.